Foundations of ManagementLaajuus (5 cr)
Code: LC00EG69
Credits
5 op
Objective
The student understands and appreciates the historical development of management thought from both the Classical and Human Relations perspectives. The student is able to draw on a basic knowledge of the fundamental management concepts and appreciate the relevance of the building blocks of management knowledge in the modern business world. The student understands how the impact of personnel, leadership and management practices effects the ultimate success of a business enterprise operating in today's highly dynamic and competitive business environment. The student starts to to develop personal interaction skills in order to compete more effectively in the workplace of the future. The student is able to identify the possible opportunities and challenges within the workplace of the future.
Content
- The historical evolution of management thought.
- The relevance of the past with today's management practices.
- Management and Leadership models at work in today's companies. With a particular reference to the role of Human Resource Management in relation to Teamwork, Leadership and Organisational Culture.
- Examining Megatrends and looking at their possible effects on the future of work and work place organisations.
- Developing personal interaction skills in order to compete in the workplace of the future.
Assessment criteria, satisfactory (1)
The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.
Assessment criteria, good (3)
The student has achieved the course objectives well, even though the knowledge and skills need improvement on some areas. The student is able to define the course concepts and models and are able to justify the analysis. The student is able to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student understands the importance of expertise in the field of business and is able to analyze his/her own expertise.
Assessment criteria, excellent (5)
The student has achieved the objectives of the course with excellent marks. The student masters commendably the course subject area’s concepts and models. The student is able to make justified and fluent analysis and to present concrete development measures. The student is well prepared to apply his/her knowledge in leisure, study and work situations. The student is able to analyze the business sector expertise and the development of his/her own expertise.
Assessment criteria, approved/failed
The student has achieved the course objectives fairly. The student will be able to identify, define and use the course subject area’s concepts and models. The student understands the criteria and principles of the expertise development.
Enrollment
07.12.2022 - 08.01.2023
Timing
16.01.2023 - 08.05.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- English
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
- Daryl Chapman
Teacher in charge
Suvi Moll
Groups
-
LXC22_AHalf of LXC22 cohorts present, GROUP A
Objective
Opiskelija ymmärtää johtamisen teorian historiallisen kehityskulun sekä klassisen että ihmissuhteiden koulukunnan näkökulmasta. Opiskelija omaksuu ja pystyy hyödyntämään johtajuuden käsitteiden keskeisiä perustietoja sekä ymmärtää johtamistiedon osatekijöiden merkityksen nykyajan liike-elämässä. Opiskelija ymmärtää miten henkilöstökäytännöt sekä johtamisen ja johtajuuden käytännöt lopulta vaikuttavat koko nykyajan dynaamisessa ja kilpailullisessa toimivan yrityksen menestymiseen. Opiskelija alkaa kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitojaan kilpaillakseen tehokkaammin tulevaisuuden työyhteisössä. Opiskelija kykenee identifioimaan tulevaisuuden työyhteisön potentiaaliset mahdollisuudet ja haasteet.
Content
• Johtamisen teorian historiallinen evoluutio
• Menneisyyden merkitys nykyajan johtamisen käytännöissä
• Johtamisen ja johtajuuden mallien vaikutus nykyajan yrityksissä. Erityispaino henkilöstöhallinnon suhteella tiimityöhön, johtajuuteen ja organisaatiokulttuuriin
• Megatrendien ja niiden mahdollisten vaikutusten tarkastelu tulevaisuuden työhön ja työpaikkoihin
• Henkilökohtaisten vuorovaikustaitojen kehittäminen tulevaisuden työyhteisössä kilpailemista varten
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Enrollment
07.12.2022 - 08.01.2023
Timing
16.01.2023 - 08.05.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- English
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
- Daryl Chapman
Teacher in charge
Suvi Moll
Groups
-
LXC22_BHalf of LXC22 cohorts present, GROUP B
Objective
Opiskelija ymmärtää johtamisen teorian historiallisen kehityskulun sekä klassisen että ihmissuhteiden koulukunnan näkökulmasta. Opiskelija omaksuu ja pystyy hyödyntämään johtajuuden käsitteiden keskeisiä perustietoja sekä ymmärtää johtamistiedon osatekijöiden merkityksen nykyajan liike-elämässä. Opiskelija ymmärtää miten henkilöstökäytännöt sekä johtamisen ja johtajuuden käytännöt lopulta vaikuttavat koko nykyajan dynaamisessa ja kilpailullisessa toimivan yrityksen menestymiseen. Opiskelija alkaa kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitojaan kilpaillakseen tehokkaammin tulevaisuuden työyhteisössä. Opiskelija kykenee identifioimaan tulevaisuuden työyhteisön potentiaaliset mahdollisuudet ja haasteet.
Content
• Johtamisen teorian historiallinen evoluutio
• Menneisyyden merkitys nykyajan johtamisen käytännöissä
• Johtamisen ja johtajuuden mallien vaikutus nykyajan yrityksissä. Erityispaino henkilöstöhallinnon suhteella tiimityöhön, johtajuuteen ja organisaatiokulttuuriin
• Megatrendien ja niiden mahdollisten vaikutusten tarkastelu tulevaisuuden työhön ja työpaikkoihin
• Henkilökohtaisten vuorovaikustaitojen kehittäminen tulevaisuden työyhteisössä kilpailemista varten
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 18.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- English
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in European Business Administration
Teachers
- Daryl Chapman
Teacher in charge
Suvi Moll
Groups
-
LXA22_AHalf of LXA22 cohorts present, GROUP A
Objective
Opiskelija ymmärtää johtamisen teorian historiallisen kehityskulun sekä klassisen että ihmissuhteiden koulukunnan näkökulmasta. Opiskelija omaksuu ja pystyy hyödyntämään johtajuuden käsitteiden keskeisiä perustietoja sekä ymmärtää johtamistiedon osatekijöiden merkityksen nykyajan liike-elämässä. Opiskelija ymmärtää miten henkilöstökäytännöt sekä johtamisen ja johtajuuden käytännöt lopulta vaikuttavat koko nykyajan dynaamisessa ja kilpailullisessa toimivan yrityksen menestymiseen. Opiskelija alkaa kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitojaan kilpaillakseen tehokkaammin tulevaisuuden työyhteisössä. Opiskelija kykenee identifioimaan tulevaisuuden työyhteisön potentiaaliset mahdollisuudet ja haasteet.
Content
• Johtamisen teorian historiallinen evoluutio
• Menneisyyden merkitys nykyajan johtamisen käytännöissä
• Johtamisen ja johtajuuden mallien vaikutus nykyajan yrityksissä. Erityispaino henkilöstöhallinnon suhteella tiimityöhön, johtajuuteen ja organisaatiokulttuuriin
• Megatrendien ja niiden mahdollisten vaikutusten tarkastelu tulevaisuuden työhön ja työpaikkoihin
• Henkilökohtaisten vuorovaikustaitojen kehittäminen tulevaisuden työyhteisössä kilpailemista varten
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Enrollment
02.05.2022 - 14.08.2022
Timing
29.08.2022 - 18.12.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- English
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in European Business Administration
Teachers
- Daryl Chapman
Teacher in charge
Suvi Moll
Groups
-
LXA22_BHalf of LXA22 cohorts present, GROUP B
Objective
Opiskelija ymmärtää johtamisen teorian historiallisen kehityskulun sekä klassisen että ihmissuhteiden koulukunnan näkökulmasta. Opiskelija omaksuu ja pystyy hyödyntämään johtajuuden käsitteiden keskeisiä perustietoja sekä ymmärtää johtamistiedon osatekijöiden merkityksen nykyajan liike-elämässä. Opiskelija ymmärtää miten henkilöstökäytännöt sekä johtamisen ja johtajuuden käytännöt lopulta vaikuttavat koko nykyajan dynaamisessa ja kilpailullisessa toimivan yrityksen menestymiseen. Opiskelija alkaa kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitojaan kilpaillakseen tehokkaammin tulevaisuuden työyhteisössä. Opiskelija kykenee identifioimaan tulevaisuuden työyhteisön potentiaaliset mahdollisuudet ja haasteet.
Content
• Johtamisen teorian historiallinen evoluutio
• Menneisyyden merkitys nykyajan johtamisen käytännöissä
• Johtamisen ja johtajuuden mallien vaikutus nykyajan yrityksissä. Erityispaino henkilöstöhallinnon suhteella tiimityöhön, johtajuuteen ja organisaatiokulttuuriin
• Megatrendien ja niiden mahdollisten vaikutusten tarkastelu tulevaisuuden työhön ja työpaikkoihin
• Henkilökohtaisten vuorovaikustaitojen kehittäminen tulevaisuden työyhteisössä kilpailemista varten
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Enrollment
07.12.2021 - 09.01.2022
Timing
17.01.2022 - 15.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- English
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
- Daryl Chapman
Teacher in charge
Suvi Moll
Groups
-
LXC21_AHalf of LXC21 cohors present, GROUP A
Objective
Opiskelija ymmärtää johtamisen teorian historiallisen kehityskulun sekä klassisen että ihmissuhteiden koulukunnan näkökulmasta. Opiskelija omaksuu ja pystyy hyödyntämään johtajuuden käsitteiden keskeisiä perustietoja sekä ymmärtää johtamistiedon osatekijöiden merkityksen nykyajan liike-elämässä. Opiskelija ymmärtää miten henkilöstökäytännöt sekä johtamisen ja johtajuuden käytännöt lopulta vaikuttavat koko nykyajan dynaamisessa ja kilpailullisessa toimivan yrityksen menestymiseen. Opiskelija alkaa kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitojaan kilpaillakseen tehokkaammin tulevaisuuden työyhteisössä. Opiskelija kykenee identifioimaan tulevaisuuden työyhteisön potentiaaliset mahdollisuudet ja haasteet.
Content
• Johtamisen teorian historiallinen evoluutio
• Menneisyyden merkitys nykyajan johtamisen käytännöissä
• Johtamisen ja johtajuuden mallien vaikutus nykyajan yrityksissä. Erityispaino henkilöstöhallinnon suhteella tiimityöhön, johtajuuteen ja organisaatiokulttuuriin
• Megatrendien ja niiden mahdollisten vaikutusten tarkastelu tulevaisuuden työhön ja työpaikkoihin
• Henkilökohtaisten vuorovaikustaitojen kehittäminen tulevaisuden työyhteisössä kilpailemista varten
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Enrollment
07.12.2021 - 09.01.2022
Timing
17.01.2022 - 15.05.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
School of Business
Campus
Leiritie 1
Teaching languages
- English
Seats
20 - 35
Degree programmes
- Degree Programme in International Business and Logistics
Teachers
- Daryl Chapman
Teacher in charge
Suvi Moll
Groups
-
LXC21_BHalf of LXC21 cohors present, GROUP B
Objective
Opiskelija ymmärtää johtamisen teorian historiallisen kehityskulun sekä klassisen että ihmissuhteiden koulukunnan näkökulmasta. Opiskelija omaksuu ja pystyy hyödyntämään johtajuuden käsitteiden keskeisiä perustietoja sekä ymmärtää johtamistiedon osatekijöiden merkityksen nykyajan liike-elämässä. Opiskelija ymmärtää miten henkilöstökäytännöt sekä johtamisen ja johtajuuden käytännöt lopulta vaikuttavat koko nykyajan dynaamisessa ja kilpailullisessa toimivan yrityksen menestymiseen. Opiskelija alkaa kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitojaan kilpaillakseen tehokkaammin tulevaisuuden työyhteisössä. Opiskelija kykenee identifioimaan tulevaisuuden työyhteisön potentiaaliset mahdollisuudet ja haasteet.
Content
• Johtamisen teorian historiallinen evoluutio
• Menneisyyden merkitys nykyajan johtamisen käytännöissä
• Johtamisen ja johtajuuden mallien vaikutus nykyajan yrityksissä. Erityispaino henkilöstöhallinnon suhteella tiimityöhön, johtajuuteen ja organisaatiokulttuuriin
• Megatrendien ja niiden mahdollisten vaikutusten tarkastelu tulevaisuuden työhön ja työpaikkoihin
• Henkilökohtaisten vuorovaikustaitojen kehittäminen tulevaisuden työyhteisössä kilpailemista varten
Evaluation scale
0-5
Assessment criteria, satisfactory (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.