Asiakaslähtöinen palveluliiketoimintaLaajuus (5 op)
Tunnus: T100DR73
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- englanti
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.
Sisältö
Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Ilmoittautumisaika
01.01.2020
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Master's Degree Programme in Industrial Management
Opettaja
- James Collins
Ryhmät
-
T1524S6Master's Degree Programme in Industrial Management ylempi
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.
Sisältö
Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Ilmoittautumisaika
01.07.2022 - 30.07.2022
Ajoitus
04.09.2023 - 31.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Master's Degree Programme in Industrial Management
Opettaja
- James Collins
Ryhmät
-
T1523S6Master's Degree Programme in Industrial Management ylempi
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.
Sisältö
Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Ilmoittautumisaika
02.07.2022 - 31.07.2022
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Vanha maantie 6
Opetuskielet
- Englanti
Opettaja
- James Collins
Ryhmät
-
T1522S6Master's Degree Programme in Industrial Management ylempi
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.
Sisältö
Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä