Skip to main content

Socially and Ethically Effective Case ManagementLaajuus (5 cr)

Code: SO00DU76

Credits

5 op

Objective

Erikoistuja
1. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle
2. Osaa viestiä palveluista yhteistyökumppaneille
3. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa
4. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuo-toisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
5. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvis-tamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa

Content

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä
- Kehittämishaasteiden tunnistaminen ja kehittämisaloitteiden tekeminen

Assessment criteria, approved/failed

HYVÄKSYTTY:
Opiskelija osaa viestiä palveluista asiakkaille ja yhteistyökumppaneille. Opiskelija osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa.

HYLÄTTY:
Vähimmäisvaatimukset (EQF 6) eivät täyty.