Skip to main content

Interaction and Participation in Interdisciplinary Client WorkLaajuus (5 cr)

Code: SO00DU75

Credits

5 op

Objective

Erikoistuja
1. Osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa
2. Osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa asiakas – ja palveluohjauksen eri roo-leissa
3. Osaa käyttää digitaalisia palveluja ja ohjata asiakasta digitaalisten palveluiden käy-tössä
4. Osaa hyödyntää digitaalisia välineitä ja robotologiaa asiakas- ja palveluohjauksessa ja edistää niiden kehittämistä monialaisessa ja -ammatillisessa yhteistyössä

Content

- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuoro-vaikutuksessa ja ohjaamisessa
- Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja asia-kaskeskeinen orientaatio
- Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
- Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
- Sähköisen asioinnin palvelut
- Digitaalisten palvelujen saavutettavuus (lainsäädäntö)
- Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas- ja palveluoh-jauksessa

Assessment criteria, approved/failed

HYVÄKSYTTY:
Opiskelija hallitsee vastavuoroisuuden ja dialogisuuden asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuoro-vaikutuksessa ja ohjaamisessa sekä vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat.

HYLÄTTY:
Vähimmäisvaatimukset (EQF 6) eivät täyty.