Siirry suoraan sisältöön

Pelimoottorit (5 op)

Toteutuksen tunnus: TX00CD89-3019

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
19.12.2022 - 08.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
09.01.2023 - 12.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
Degree Programme in Information Technology
Tieto- ja viestintätekniikan tutkinto-ohjelma
Opettajat
Antti Veräjänkorva
Opintojakso
TX00CD89
Toteutukselle TX00CD89-3019 ei löytynyt varauksia!

Lisätiedot

Opintojakso sisältää toteutusprojektin.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksinkertaisen pelin pelimoottorin avulla. Hänellä on käsitys 2D- ja 3D-grafiikan perusteista.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa toteuttaa pelimoottorin avulla pelin itsenäisesti. Hän hallitsee hyvin 2D- ja 3D-grafiikan perusteet sekä eri työkalujen välisen työnkulun.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa toteuttaa pelimoottorin avulla pelin itsenäisesti, hyödyntäen monipuolisesti pelimoottorin ominaisuuksia. Hän hallitsee erinomaisesti 2D- ja 3D-grafiikan perusteet.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa ohjatusti toteuttaa yksinkertaisen pelin pelimoottorin avulla. Hänellä on käsitys 2D- ja 3D-grafiikan perusteista.

Siirry alkuun