Siirry suoraan sisältöön

Sovitus ja soitinoppi (10 op)

Toteutuksen tunnus: KX00CJ24-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2015 - 05.09.2015
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2015 - 15.12.2015
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2014-2015) Kulttuuri, tutkintokokonaisuus
Toimipiste
Musiikki
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 12
Koulutus
Musiikin tutkinto-ohjelma
Opettajat
kulu virtuaali::musiikki
Markku Nikula
AriPekka Korhonen
Ryhmät
KXF14S1
Musiikin tutkinto-ohjelma
KXF14S2
Musiikin tutkinto-ohjelma
Opintojakso
KX00CJ24
Toteutukselle KX00CJ24-3001 ei löytynyt varauksia!

Oppimateriaalit

Janne Mäkelä, Kansainvälisen populaarimusiikin historia, Fram, Vaasa 2011
Jake Nyman, Kovan päivän ilta ,Gummerus, Jyväskylä 2009
Simon Frith, Rockin potku; Nuorisokulttuuri ja musiikkiteollisuus. Suomen etnomusikologinen seura ry:n julkaisuja 1. Vastapaino, Tampere 1988(rockin tutkimuksen klassikko)
Pekka Gronow, 78 kierrosta minuutissa-Äänilevyn historia, Klaava media
Charlie Gillett, Kaupungin syke osat 1 ja 2. Soundi-kirja 11, Lehtijussi, Pirkkala 1980(Alkuteos :the Sound of the City)
All Music Guide to Rock, AMG 2002, Backbeat Books
All Music Guide to Soul, AMG 2003, Backbeat Books

Opetusmenetelmät

Ryhmäohjaus
Aktivoiva luento
Harjoitustehtävät
Lähiopetus

Sisällön jaksotus

Sovitus ja soitinoppi -projektin opetusajat ja -paikat:
- sovitus ja soitinoppi: tiistaisin 14.45-17.00 Arabian luokassa 245 (Nikula)
- yhtye: opiskelija valitsee yhtyetarjonnasta yhden yhtyeen
- historia: torstaisin 13.00-14.30 245(Korhonen)

Lisätietoja opiskelijoille

Sovitus ja soitinoppi -projektin opetusajat ja -paikat:
- sovitus ja soitinoppi: tiistaisin 14.45-17.00 Arabian luokassa 245 (Nikula)
- yhtye: opiskelija valitsee yhtyetarjonnasta yhden yhtyeen
- historia: torstaisin 13.00-14.30 Arabia lk 245 (Ari Pekka Korhonen)

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Jatkuva arviointi
Vertaisarviointi
Osallistuminen opetukseen
Oppimistehtävä
(yhteensä 100%)

Siirry alkuun