Siirry suoraan sisältöön

Käsikirjoittaminen ja sisällöntuotannon opinnot (15 op)

Toteutuksen tunnus: KM00DK15-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.05.2019 - 25.10.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
20.08.2019 - 20.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
15 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Elokuvan ja television tutkinto-ohjelma
Toteutukselle KM00DK15-3001 ei löytynyt varauksia!

Oppimateriaalit

Linda J. Cowgill: Writing Short Films

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnin perusteet:
Jatkuva arviointi
Läsnäolovaatimus 80 %
Arviointiasteikko: H-5
Opintojakson arviointikriteeri, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija osoittaa tuntevansa pääpiirteissään opiskelun käytänteet, pystyvänsä käyttämään opinnoissa tarvittavia tietoteknisiä järjestelmiä sekä viestimään suullisesti ja kirjallisesti opinnoissa edellytettävällä tavalla.
Opintojakson arviointikriteeri, hyvä (3-4)
Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu aktiivisesti opetukseen, suorittaa tehtävät hyvin ja osaa reflektoida omaa oppimisprosessiaan.
Opintojakson arviointikriteeri, kiitettävä (5)
Hyvän tason lisäksi opiskelija suorittaa tehtävät erinomaisesti ja osaa soveltaa oppimaansa.
Opintojakson arviointikriteeri, hyväksytty
Opiskelija osoittaa tuntevansa pääpiirteissään opiskelun käytänteet, pystyvänsä käyttämään opinnoissa tarvittavia tietoteknisiä järjestelmiä sekä viestimään suullisesti ja kirjallisesti opinnoissa edellytettävällä tavalla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelija kuormituslaskelma (27h/op): opiskelijan työtä 405 h
Kontakti: 120 tuntia yhteensä
Projekti: 100 h
Tehtävät: 185 h
Tentti: - h

Opetusmenetelmät

Lähiopetus, itsenäinen työskentely, työskentely pienryhmissä, tehtävät, harjoitukset,

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua ja reflektoida sitä. Tehtävien kehittämislähtöinen suorittaminen. Uuden tiedon tuottaminen opetukseen.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.

Siirry alkuun