Siirry suoraan sisältöön

Tunteet ja asiakaskokemus (2 op)

Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CX08-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.11.2024 - 02.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.08.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Korkeakoulu
LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 150
Opintojakso
C-10126-YL00CX08
Toteutukselle C-10126-YL00CX08-3003 ei löytynyt varauksia!

Arviointikriteerit

Hyväksytty (arviointikriteerit) • opiskelija on saavuttanut opintojakson oppimistavoitteet • opiskelija on suorittanut kurssilla annetut itseopiskelumateriaalit ja/tai opintopäiväkirjatehtävät hyväksytysti • opiskelija on saanut vähintään arvosanan (5) lopputentistä

Aika ja paikka

Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.

Oppimateriaalit

Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.

Kansainvälisyys

Moodle

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä

Sisällön jaksotus

OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti

Hylätty (0)

Hylätty (arviointikriteerit) • opiskelija ei ole saavuttanut opintojakson oppimistavoitteita • opiskelija ei ole suorittanut kurssilla annettuja itseopiskelumateriaaleja ja/tai opintopäiväkirjatehtäviä hyväksytysti • opiskelija ei ole saanut vaadittua arvosanaa (5) lopputentistä

Opetusmenetelmät

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti

Lisätietoja opiskelijoille

Opintopäiväkirjatehtäviä ei arvioida, niihin ei tarvitse merkitä lähdetietoja, vaan ne saavat olla hyvinkin vapaamuotoisia pohdintoja ja oivalluksia aiheesta. Huomioithan, että opintopäiväkirjatehtävät käyvät läpi TurnIt tarkistuksen. Itseopiskelumateriaalit toimivat lopputentin aineistona, josta tulee saada vähintään arvosana 5 hyväksytyn suorituksen saamiseksi. Tentin saa tarvittaessa uusia.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Siirry alkuun