Siirry suoraan sisältöön

Digitaaliset kaksoset (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-10108-R504TL139-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.03.2024 - 30.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Lapin ammattikorkeakoulu, verkko-opetus lukujärjestyksen mukaan Rantavitikan kampuksella, Jokiväylä 11, syksylukukaudella 2024
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 10
Toteutukselle C-10108-R504TL139-3002 ei löytynyt varauksia!

Aika ja paikka

verkko-opetus lukujärjestyksen mukaan Rantavitikan kampuksella, Jokiväylä 11, syksylukukaudella 2024

Oppimateriaalit

Luentomateriaali, esimerkit ja harjoitukset. Moodle-työtilassa linkki jaettuun Drive/OneDrive-materiaalihakemistoon.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä. Osaaminen osoitetaan harjoitustehtävien avulla.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Opintojaksolla ei tenttiä. Palautettavat harjoitustehtävät tai vastaavan kokoinen projekti, jonka avulla voidaan osoittaa osaaminen käsiteltävään aihealueeseen.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arviointi perustuu opintojaksolla suoritettuun näyttöön(osaamisen osoittaminen) sekä opintojakson harjoitustehtävistä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetusta ja tiharjoituksia 28 tuntia itsenäistä opiskelua, sekä harjoitustyön tekoa 107,5 tuntia.

Sisällön jaksotus

Opintojaksolla käydään läpi eri teknologiota, joiden avulla opiskelijan on mahdollisuus rakentaa oma digitaalinen kaksonen. Opintojaksolla hyödynnetään avointa dataa digitaallisten kaksosten toteutuksessa.

Opetusmenetelmät

Verkko-opetusta ja harjoituksia 28 tuntia, itsenäistä opiskelua, harjoitustyön tekoa 107,5 tuntia. Harjoitusten tekeminen oppituntien lisäksi omalla ajalla on olennaisen tärkeää, mikäli haluaa saavuttaa työelämässä vaadittavan taidot ja ammattipätevyyden.

Lisätietoja opiskelijoille

Hyödynnämme opintojaksolla pelimoottoreita ja peliteknologiaa. Opintojakson suorittaminen edellyttää laitteistoa joka mahdollistaa unreal/unity pelimoottori kehityksen. Opiskelijoiden käytössä on koulun koneet sekä mahdollisuus hyödyntää citrix palvelua

Arviointiasteikko

H-5

Siirry alkuun