Siirry suoraan sisältöön

Mittaus ja seuranta digitaalisissa markkinointikanavissa (5 op)

Toteutuksen tunnus: LX00DN22-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2020 - 31.12.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2021 - 31.07.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Antti Leino
Vastuuopettaja
Minna Hautamäki
Opintojakso
LX00DN22
Toteutukselle LX00DN22-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija osaa:
• suunnitella ja hyödyntää analytiikkaa yrityksen digitaalisissa markkinointikanavissa
• -valita tarkoitukseen sopivan analytiikkatyökalun ja –järjestelmän
• käyttää Google Analytics –työkalua
• suunnitella Google Analytics -työkalun käytön organisaatiossa

Sisältö

• mittaaminen ja seuranta verkossa
• some-kanavien seuranta ja mittaaminen Hootsuite työkalulla
• Google Analytics
• tag-managerin käyttö /GA
• konversion seuranta /GA
• raporttien luonti / GA

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Suoritustavat

Projektityö 50% ja Google Analytics sertifikaatti 50%

Siirry alkuun