Markkinointistrategia (5 op)
Toteutuksen tunnus: LX00BW75-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2019 - 06.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 13.01.2020 - 17.05.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Kristiina Suihko
- Vastuuopettaja
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Opintojakso
- LX00BW75
Oppimateriaalit
Strategic Market Management, Aaker D.A. & McLoughlin D, Wiley 2010
Kniivilä, Sonja & Lindblom-Ylänne, Sari & Mäntynen, Anne 2012. Tiede ja teksti. Tehoa ja taitoa tutkielman kirjoittamiseen. 1.–2. painos. Sanoma Pro, Helsinki.
Kirjalista tarpeen mukaan
Opettajan jakama materiaali
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Harjoitustehtävät 85 %
Simulaatiopeli 15 %
Opetusmenetelmät
Harjoitustehtävät
Simulaatiopeli
Lisätietoja opiskelijoille
Liiketalouden perusopinnot Markkinointi 5 op sekä Orientointi ja ammatillisen osaamisen rakentaminen 5 op (viestinnän osuus) ja Liike-elämän viestintä 5 op tai vastaavat tiedot
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa
asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Lisätiedot
Liiketalouden perusopinnot Markkinointi 5 op sekä Orientointi ja ammatillisen osaamisen rakentaminen 5 op (viestinnän osuus) ja Liike-elämän viestintä 5 op tai vastaavat tiedot