Asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (5 op)
Toteutuksen tunnus: T100DR73-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
01.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) ICT ja tuotantotalous
- Toimipiste
- Karaportti 2
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 60
- Koulutus
- Master's Degree Programme in Industrial Management
- Opettajat
- James Collins
- Ryhmät
-
T1524S6Master's Degree Programme in Industrial Management ylempi
- Opintojakso
- T100DR73
Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 15 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
La 19.10.2024 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006 |
KME659
Oppimistila
|
La 26.10.2024 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006 |
KMD550
Oppimistila
|
La 16.11.2024 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006 |
KMC557
Oppimistila
|
La 30.11.2024 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006 |
KMD550
Oppimistila
|
La 07.12.2024 klo 13:00 - 16:00 (3 t 0 min) |
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006 |
KMD550
Oppimistila
|
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.
Sisältö
Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä