Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (5 op)

Toteutuksen tunnus: T100DR73-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2024 - 31.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
(2019-2024) ICT ja tuotantotalous
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 60
Koulutus
Master's Degree Programme in Industrial Management
Opettajat
James Collins
Ryhmät
T1524S6
Master's Degree Programme in Industrial Management ylempi
Opintojakso
T100DR73

Toteutuksella on 5 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 15 t 0 min.

Aika Aihe Tila
La 19.10.2024 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006
KME659 Oppimistila
La 26.10.2024 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006
KMD550 Oppimistila
La 16.11.2024 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006
KMC557 Oppimistila
La 30.11.2024 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006
KMD550 Oppimistila
La 07.12.2024 klo 13:00 - 16:00
(3 t 0 min)
Customer Oriented Service Business T100DR73-3006
KMD550 Oppimistila
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.

Sisältö

Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä

Siirry alkuun