Siirry suoraan sisältöön

Ammatillinen kasvu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LY00EB39-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2022 - 14.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2022 - 15.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Master's Degree Programme in Procurement (Yhteiskuntatieteiden, liiketalouden ja hallinnon ala)
Opettajat
Hanna Harilainen
Helena Kuusisto-Ek
Vastuuopettaja
Kaija Haapasalo
Opintojakso
LY00EB39
Toteutukselle LY00EB39-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija tunnistaa henkilökohtaiset vahvuutensa ja kehitystarpeensa vuorovaikutustaitojen, tiimityön ja johtamistyön suhteen. Opiskelija sitoutuu EQF:n tason 7 mukaiseen henkilökohtaisten kompetenssien kehittämiseen pitkällä tähtäimellä. Opiskelija verkostoituu, kykenee itseohjautuvuuteen ja seuraa jaetun asiantuntijuuden periaatteita aikuisopiskelussa. Opiskelija kehittää käytännön taitojaan resilienssin, myötätunnon, empatian ja tunneälyn rakentamiseksi ja kykenee tietoisesti kultivoimaan positiivisia emootioita kuten kiitollisuutta, iloa, hyväntahtoisuutta, myötätuntoa, mielentyyneyttä ja anteeksiantavuutta. Opiskelija kykenee soveltamaan käytännön metodeja 1) keskittymiskyvyn parantamiseen 2) fyysiseen kipuun, stressiin, negatiivisiin tunteisiin ja ajatuskuvioihin reagoimistaitojen kehittämiseen ja 3) reaktiivisyyden vähentämiseen ja positiivisen osallistumisen edistämiseen. Opiskelija kykenee soveltamaan oppimiaan tietoisuustaitojen syventämisen ja integroimisen metodeja jokapäiväiseen elämään. Opiskelija on omaksunut relationaalisia tietoisuustaitoja jotka sekä parantavat kommunikaatiokykyä konfliktitilateissa että syventävät tiimityötaitoja.

Sisältö

Aikuiskasvatuksen ja verkko-oppimisen periaatteet ja käytännöt, EQF7 kompetenssit
• Itsensä johtaminen
• Tunneäly
• Tietoisuustaitojen tiedepohja
• Tietoisuustaitojen käytännöt metodit

Esitietovaatimukset

Suoritettu korkeakoulututkinto

Työmuodot

Opintojakso toteutetaan verkossa syksyllä 2022.

Aika ja paikka

Verkkototeutus.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Kirjallisuus ilmoitetaan opintojakson alussa.

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei valinnaista suoritustapaa,

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä.

Sisällön jaksotus

Opintojakson tavoitteet, sisältö, suoritustapa ja arviointi käydään läpi ensimmäisellä opetuskerralla.

Lisätietoja opiskelijoille

Ennakkovaatimukset:
Tämä on YAMK -opintojakso Procuremt MBA-ohjelmassa.
AMK-tasoiset opinnot ja aiempi osaaminen/työkokemus hankinnoista on edellytyksenä kurssin onnistuneelle suorittamiselle.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Kurssiin liittyvien tehtävien perustelella

Arviointiasteikko:
50 -59 = 1
60-69 = 2
70 - 79 = 3
80 - 89 = 4
90 -100 = 5

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelija on suoriutunut opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin. Hän on ollut aktiivinen oppija yksilönä ja tiimissä. Opiskelija on osoittanut kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija on suorittanut kaikki opintojakson osiot kiitettävästi. Hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä, ja hän on jakanut osaamistaan toisille. Opiskelija hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.

Siirry alkuun