Siirry suoraan sisältöön

Ohjelmointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: KX00ED30-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2022 - 04.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
24.10.2022 - 08.11.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
Muotoilun tutkinto-ohjelma
Opettajat
Turkka Loimisto
Vastuuopettaja
Turkka Loimisto
Ryhmät
KXE21S1XR
XR Design
Opintojakso
KX00ED30
Toteutukselle KX00ED30-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija tunnistaa ohjelmoinnin merkityksen tietoyhteiskunnan palveluiden, tuotteiden ja sisältöjen tuotannossa. Opiskelija tunnistaa yleisimmät ohjelmointikielet ja niiden käyttötarkoitukset. Opiskelija osaa tuottaa ja muokata XR-sovelluksissa tarvittavavia toiminnallisuuksia ja ymmärtää ohjelmoinnin merkityksen sovelluksen toiminnassa.

Sisältö

Opintojakso- ohjelmointi osana tietoyhteiskuntaa

- ohjelmointiosaamisen merkitys XR-ympäristöissä
- ohjelmointi pelimoottoreissa
- XR-sovellusten perustoimintojen ohjelmointi lla perehdytään ohjelmoinnin merkitykseen ja opitaan tuottamaan pelimoottoreissa ja XR-ympäristöissä tarvittavia keskeisiä toimintoja.

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelija osaa ohjelmoida omia XR-sovelluksia käyttäen järkevästi ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija osaa luoda laadukkaita omia XR-sovelluksia käyttäen ammattimaisesti ohjelmointityökaluja ja -ympäristöjä. Hän osaa vertailla erilaisia teknisiä ratkaisutapoja ja soveltaa niistä parhaiten sopivia omiin tarpeisiinsa.

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Opiskelija tuntee ohjelmoinnin perusteet sekä ohjelmoinnin työkaluja ja ympäristöjä.

Siirry alkuun