Asiakaslähtöisen palvelukokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LD00EH76-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.05.2021 - 15.08.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 30.08.2021 - 31.10.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaan.
Vk 42, intensiivijakso
Oppimateriaalit
Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg.
Muu kurssimateriaali
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät
Opetusmenetelmät
Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat
Lisätietoja opiskelijoille
Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op
On-line tapaamiset nauhoitetaan mahdollisuuksien mukaan.
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Lisätiedot
Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op
On-line tapaamiset nauhoitetaan mahdollisuuksien mukaan.