Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00BL58-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.04.2019 - 01.09.2019
Ajoitus
02.09.2019 - 07.10.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Media, muotoilu ja konservointi
Toimipiste
Hämeentie 135
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 20
Koulutus
- Viestinnän tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Pauliina Airaksinen-Aminoff
Vastuuopettaja
Mika Rintala
Ryhmät
-
KXD17S1GSAGraafinen suunnittelu, S17, Painotuotteet ja visuaalinen viestintä
-
KXD18S1GSAGraafinen suunnittelu, S18, Painetun median suunnittelu
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.
Sisältö
- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa tehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja suorittaa tehtävät erinomaisella tavalla.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.