Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: KM00BL58-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2019 - 01.09.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.09.2019 - 07.10.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 20
- Koulutus
- Viestinnän tutkinto-ohjelma
Tavoitteet
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.
Sisältö
- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa tehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja suorittaa tehtävät erinomaisella tavalla.
Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty
Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.