Siirry suoraan sisältöön

Työyhteisön johtaminen ja kehittäminen (verkkototeutus) (5 cr)

Code: SX00BO76-3018

General information


Enrollment

02.05.2019 - 15.05.2019

Timing

01.08.2019 - 31.12.2019

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Contact teaching

Unit

(2016-2018) Sosiaalinen hyvinvointi

Campus

Myllypurontie 1

Teaching languages

  • Finnish

Seats

0 - 24

Degree programmes

  • Sosiaalialan tutkinto-ohjelma

Teachers

  • Minna Lanne-Eriksson

Groups

  • SXH17K1
    Sosiaalialan tutkinto-ohjelma

Objective

Students will understand the impact of societal changes on the leading of social services. They will be able to participate in the strategy process both as a workers and supervisors. They will be prepared to manage staff competence and the work community. Students will be able to participate in development work and know how to inspire cooperation between the work community and customers. They will know how to work in ways that promote wellbeing.

Content

Changing work environments and multi-disciplinary networks. Strategic thinking and leadership. Management of staff competence and change. Participation of work community and service users in the development of the work-place. Management of wellbeing at work.

Materials

Material will be in Moodle

Teaching methods

Net learning, independent

Exam schedules

Exam (Moodle) 4.10. / 15-19 o'clock

Completion alternatives

katso:
SX00BO76-3017 Lähiopetustoteutus
SX00BO76-3019 Tenttitoteutus
SX00BO76-3020 /Monimuoto-opiskelijat SXH17K2 /Lauri Narinen

Student workload

5 credits = 135 hrs

Content scheduling

1 .Theme 19.8.-31.8.
2. Theme 2.9.-21.9.
3. Theme 23.9.-4.10.
4. Theme 7.10.-19.10
5. Theme 21.10.-4.11.

Further information

Tuition in Finnish

Evaluation scale

0-5

Assessment criteria, satisfactory (1)

Assessment:
Assessment criteria as the attachment of the curriculum.
The teacher of the study unit informs the assessment criterias in the beginning of the study unit.

Assessment criteria, approved/failed

Assessment:
Assessment criteria as the attachment of the curriculum.
The teacher of the study unit informs the assessment criterias in the beginning of the study unit.

Assessment methods and criteria

Net Discussion
Exam (Moodle)
Skills presentation
Evaluation; Learning assignments and Exam 100 %

Assessment criteria, satisfactory (1-2)

Tyydyttävä 1-2
Ilmennät tehtävässä melko ohutta perehtyneisyyttä teoriaan ja esität näkemyksiäsi teoreettisesti perustelematta. Tarkastelu etenee epäloogisesti tai epäjohdonmukaisesti, työssä on irrallisia osioita.Aiheen käsittely on niukkaa. Analyysi, pohdinta ja johtopäätökset ovat niukkoja/puuttuvat. Kielellisesti heikkoa. Lähdeaineisto on vähäistä ja/tai ei vastaa tehtävää. Raportointi noudattaa annettuja ohjeita puutteellisesti tai virheellisesti.

Assessment criteria, good (3-4)

Hyvä 3-4
Ilmennät tehtävässä perehtyneisyyttä teoriaan ja kykenet perustelemaan näkemyksiäsi teoreettisesti. Työssä on hyvä jäsentely ja rakenne. Aiheen käsittely on monipuolista (etenee osittain lähdeaineiston tai kokemuksen ehdoilla). Analyysiä on pyritty tekemään jonkin verran. Johtopäätökset / pohdinta ovat realistisia ja sovellettavissa. Kielellisesti vahvaa hyvää. Lähdeaineisto on relevanttia, mutta ei kovin monipuolista. Raportointi noudattaa pääosin annettuja ohjeita.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä 5
Ilmennät tehtävässä erinomaista perehtyneisyyttä teoriaan ja kykenet perustelemaan tyylikkäästi näkemyksiäsi teoreettisesti, Työn jäsentäminen tukee työn ideaa hyvin ja on johdonmukaista. Aiheen käsittely on perusteellisista ja kriittistä. Osoitat itsenäistä ja innovatiivista ajattelua. Johtopäätökset/pohdinta on käsitelty tyylikkäästi. Kielellisesti kiitettävää. Lähdeaineisto on tyylikästä ja olet käyttänyt sitä erinomaisesti. Raportointi noudattaa annettua ohjeita.

Qualifications

Prerequisites: Second Internship