Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointitutkimusLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: LX00GK94

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi
• tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja
• ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää
• osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä
• on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa
• ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi
• hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit
• osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä
• on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa
• osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija
• on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi
• tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja
• ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Siirry alkuun