Markkinoinnin strateginen suunnitteluLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: L000CG06
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää yrityksen kokonaisstrategian ja markkinointistrategoiden välisen yhteyden. Hän osaa luoda ja analysoida strategisia vaihtoehtoja sekä valita niistä kuhunkin tilanteeseen sopivan. Opiskelija osaa suunnitella valitun markkinointistrategian toteutuksen. Opiskelijan monikulttuuriset ja markkinointiviestinnän taidot kehittyvät.
Sisältö
- strateginen markkinointisuunnittelu kansainvälisessä toimintaympäristössä
- kansainvälinen markkinointiviestintä
- henkilökohtaiset viestintätaidot
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on suoriutunut opintojakson tehtävistä kokonaisuutena hyvin. Hän on ollut aktiivinen oppija yksilönä ja tiimissä. Opiskelija on osoittanut kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä hankkimansa tiedon ja käytänteiden soveltamiskykyä työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on suorittanut kaikki opintojakson osiot kiitettävästi. Hän on osoittanut mielenkiintoa ja motivaatiota oppia yksilönä ja tiimissä, ja hän on jakanut osaamistaan toisille. Opiskelija hallitsee opintosisällön ja soveltaa kirjallisuudesta, luennoilta ja muista lähteistä oppimaansa taitavasti työelämää analysoivissa ja kehittävissä tehtävissä.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on suorittanut opintojakson oppimistehtävät ja osoittanut niissä hallitsevansa opintojakson perussisällön. Soveltamisessa työelämän tilanteisiin ja/tai osaamisen jakamisessa on paljon parannettavaa.
Lisätiedot
Opintojakson opetuskieli on englanti.
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0 (hylätty) – 5 (kiitettävä).