Markkinointiviestinnän suunnitteluLaajuus (6 op)
Opintojakson tunnus: KD00AC02
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 6 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinot ja työtavat. Opiskelija osaa tuottaa ideoita ja lähestymistapamalleja niin yksin kuin myös ryhmässä. Hän pystyy ajattelunsa kautta tarjoamaan työn tilaajalle mainonnallisia ratkaisuja ja perustelemaan niitä. Opiskelija hallitsee erilaisia tapoja esitellä työtään ryhmälle ja myös asiakkaalle.
Sisältö
- Markkinointiviestinnän tehtävät
- Luova ajattelu
- Mainoskampanjan rakenne ja sisältö
- Toimeksianto, suunnittelu, esittely, hyväksyminen ja toteutus
- Mainonnan muodot ja lähestymistavat
- Asiakkaan, mainostoimiston ja median roolit ja yhteistyö
- Presentaatiotekniikka
- Kampanjamuistion sisältö ja kirjoittaminen