Siirry suoraan sisältöön

Integroitu markkinointiviestintäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KU00EI38

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä integroidun markkinointiviestinnän keinoja
- hyödyntää yritysyhteistyötä kulttuurituottajan työssä
- käyttää tarinallistamista markkinoinnin keinona
- hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin liiketoimintamahdollisuudet
- hyödyntää PR:ää ja promotointia ja sisältömarkkinointia markkinoinnin keinoina
- arvioida integroidun markkinointiviestinnän tuloksia
- työskennellä ammattieettisesti sekä eettiset ohjeet, säännöt ja sopimukset huomioiden

Sisältö

- Integroidun markkinointiviestinnän käsitteet
- Yritysyhteistyön mahdollisuudet ja hyvät käytännöt
- Tapahtumamarkkinointi
- PR ja promotointi
- Sisältömarkkinointi

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja ymmärtää perusasiat sisältömarkkinoinnista. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettisiä periaatteita ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää monipuolisesti markkinointiviestinnän keinoja yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja osaa käyttää sisältömarkkinointia osana markkinoinnin kokonaisuutta. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettiset periaatteet ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä. Opiskelija osaa arvioida integroidun markkinointiviestinnän tuloksia.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää erinomaisesti markkinointiviestinnän keinoja yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja osaa käyttää sisältömarkkinointia osana markkinoinnin kokonaisuutta. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettiset periaatteet ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä. Opiskelija osaa arvioida ja tulkita integroidun markkinointiviestinnän tuloksia ja kehittää toimintaa niiden mukaan.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa kuvata integroidun markkinointiviestinnän elementtejä sekä yhdistää erilaisia markkinointiviestinnän keinoja kokonaisuuksiksi. Hän tunnistaa yritysyhteistyön hyvät käytännöt ja ymmärtää perusasiat sisältömarkkinoinnista. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin eettisiä periaatteita ja osaa soveltaa niitä markkinoinnissa ja viestinnässä.

Siirry alkuun