Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LC00EG81-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.05.2022 - 14.08.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Lähi- ja etäopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
Degree Programme in International Business and Logistics
Opettajat
John Greene
Vastuuopettaja
Suvi Moll
Ryhmät
LC20B_BA_M
Incoming DD HWR Berlin, BA Marketing
LB20B_M
Incoming DD Bilbao Marketing
LC20R_M
Incoming DD Rennes 3rd year students Marketing
LXC21_MAR
LXC21_Marketing
LB20L_M
Incoming DD La Rochelle 3rd year students Marketing
LB20S_M
Incoming DD Stuttgart Marketing
LC20B_IB_M
Incoming DD HWR Berlin, IBMAN Marketing
Opintojakso
LC00EG81
Toteutukselle LC00EG81-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin verkkokaupankäyntiä ja internetiä laaja-alaisemmat vaikutukset liike-elämään. Opiskelija omaksuu tietoa ja saa perustaidot, joilla sopeutua muuttuvaan digitaaliseen markkina/liiketoimintaympäristöön. Opiskelija oppii yhdistämään teoreettista tietoa ja käytännön taitoja digitaalisten markkinointikampanjoiden suunnitteluun, toteuttamiseen ja niistä raportoimiseen.

Sisältö

• Digitaalisen markkinoinnin teoria ja käytäntö
• Nettisivuston kehittämisen perusteet
• Perustietokoneohjelmat markkinointikampanjan/brändipääoman suunnitteluun ja editoimiseen
• Hakukoneoptimoinnin/hakukonemarkkinoinnin teorian ja käytännön perusteet
• Markkinointi sosiaalisessa mediassa
• Digitaaliset / sosiaalisen median mainostusmetodit
• Data-analytiikka
• Digitaalisten kampanjoiden teoria, toteutus ja raportointi


Digital campaign theory, implementation & reporting

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Esitietovaatimukset

Markkinointi tai vastaavat opinnot

Siirry alkuun