Kansainvälinen vaatetusalan markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: KX00EI08-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.12.2024 - 15.12.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 23.01.2025 - 03.04.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Hämeentie 135 D
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 12 - 22
- Koulutus
- Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Päivi Lonka
- Vastuuopettaja
- Päivi Lonka
- Ryhmät
-
KXI22S1Vaatetusalan tutkinto-ohjelma päivä
-
KXI21S1Vaatetusalan tutkinto-ohjelma päivä
- Opintojakso
- KX00EI08
Toteutuksella on 2 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 6 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
To 23.01.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Kansainvälinen vaatetusalan markkinointi KX00EI08-3002 |
AR334
Muotiteknologiastudio
|
To 27.02.2025 klo 09:00 - 12:00 (3 t 0 min) |
Kansainvälinen vaatetusalan markkinointi KX00EI08-3002 |
AR334
Muotiteknologiastudio
|
Tavoitteet
After completing the course, the students are able to:
• manage the branding techniques and understand the importance of product development and delivery.
• understand the importance of managing communication strategies across all media.
• understand the importance of managing a wide market and different cultures.
• observe the international marketing strategies and channels in the clothing industry.
• create an international marketing plan for a fashion company based on targeted market research.
Sisältö
Application of international marketing principles based on an extension of a company’s local marketing strategy, with special consideration for marketing identification, targeting, and decision-making internationally. Target market research, customer needs and behavior identification. The multinational processes of planning and executing the conception, pricing, offline and online promotion, as well as distribution of ideas, goods and services.
Työmuodot
- lähiopetus
- ryhmätyöt
- yksilötehtävät
-
Aika ja paikka
23.1. 9-12
30.1. 9-15.30
6.2. 9-15.30
13.2. 9-15.30
27.2. 9-12
6.3. 9-15.30
13.3. 9-15.30
27.3. 9-15.30
3.4. 9-15.30
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
ilmoitetaan kurssin aikana
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
-
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 135 tuntia
~ 45 tuntia lähiopetusta
~ 50 tuntia itsenäistä/ryhmässä työskentelyä (valitusta kurssitehtävän toteustavasta riippuen)
~ 40 tuntia opiskelua
Lisätietoja opiskelijoille
useita vierailijoita erilaisista vaatetusalan yrityksistä näkökulmana kansainvälinen myynti- ja markkinointi
Huom! keskustellaan kurssin alussa, onko opetuskieli englanti vai suomi. Osa kurssilla käytettävästä materiaalista on englanninkielistä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
kurssitehtävä 80%
vertaisarviointi 20%
kurssitehtävän arviontikriteerit jaetaan kurssin alussa
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.
Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty
Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.