Siirry suoraan sisältöön

Kansainvälinen vaatetusalan markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: KX00EI08-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 15.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.01.2025 - 03.04.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Hämeentie 135 D
Opetuskielet
suomi
englanti
Paikat
12 - 22
Koulutus
Vaatetusalan tutkinto-ohjelma
Opettajat
Päivi Lonka
Vastuuopettaja
Päivi Lonka
Ryhmät
KXI22S1
Vaatetusalan tutkinto-ohjelma päivä
KXI21S1
Vaatetusalan tutkinto-ohjelma päivä
Opintojakso
KX00EI08

Toteutuksella on 2 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 6 t 0 min.

Aika Aihe Tila
To 23.01.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Kansainvälinen vaatetusalan markkinointi KX00EI08-3002
AR334 Muotiteknologiastudio
To 27.02.2025 klo 09:00 - 12:00
(3 t 0 min)
Kansainvälinen vaatetusalan markkinointi KX00EI08-3002
AR334 Muotiteknologiastudio
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

After completing the course, the students are able to:
• manage the branding techniques and understand the importance of product development and delivery.
• understand the importance of managing communication strategies across all media.
• understand the importance of managing a wide market and different cultures.
• observe the international marketing strategies and channels in the clothing industry.
• create an international marketing plan for a fashion company based on targeted market research.

Sisältö

Application of international marketing principles based on an extension of a company’s local marketing strategy, with special consideration for marketing identification, targeting, and decision-making internationally. Target market research, customer needs and behavior identification. The multinational processes of planning and executing the conception, pricing, offline and online promotion, as well as distribution of ideas, goods and services.

Työmuodot

- lähiopetus
- ryhmätyöt
- yksilötehtävät
-

Aika ja paikka

23.1. 9-12
30.1. 9-15.30
6.2. 9-15.30
13.2. 9-15.30
27.2. 9-12
6.3. 9-15.30
13.3. 9-15.30
27.3. 9-15.30
3.4. 9-15.30

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

ilmoitetaan kurssin aikana

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 135 tuntia
~ 45 tuntia lähiopetusta
~ 50 tuntia itsenäistä/ryhmässä työskentelyä (valitusta kurssitehtävän toteustavasta riippuen)
~ 40 tuntia opiskelua

Lisätietoja opiskelijoille

useita vierailijoita erilaisista vaatetusalan yrityksistä näkökulmana kansainvälinen myynti- ja markkinointi

Huom! keskustellaan kurssin alussa, onko opetuskieli englanti vai suomi. Osa kurssilla käytettävästä materiaalista on englanninkielistä

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

kurssitehtävä 80%
vertaisarviointi 20%

kurssitehtävän arviontikriteerit jaetaan kurssin alussa

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelija on saavuttanut hyvin opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti ja on osannut soveltaa opittuja asioita niiden suorittamisessa.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija on saavuttanut erinomaisesti opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät soveltaen opittua erityisen ansiokkaasti.

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Hyväksytty:
Opiskelija on saavuttanut osittain opintojakson tavoitteet. Hän on suorittanut opintojakson tehtävät hyväksytysti.

Siirry alkuun