An introduction to Game Programming (5 ECTS)
Code: C-10118-CO00FQ63-3001
General information
- Enrollment
- 28.11.2024 - 19.01.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 06.02.2025 - 31.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 ECTS
- Institution
- South-Eastern Finland University of Applied Sciences (Xamk), E-kampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 150
- Course
- C-10118-CO00FQ63
Learning outcomes
Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmoinnin ja Unity-pelimoottorin perusideaan, sekä toteuttaa Unity-pelimoottorin avulla yksinkertaisia 2D-pelimaailmoja ja 2D-pelejä.
Content
• Peliohjelmoinnin ja Unity-pelimoottorin perusidea • C#-ohjelmointikielen perusteet • 2D-peliohjelmoinnin perusteet Unity-pelimoottorilla
Teaching methods
This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.
Learning materials and recommended literature
Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.
Internship and working life connections
Ei
Exam dates and retake possibilities
• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä. • Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.
Student workload
5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskelijan työtä.
Assessment methods and criteria
• Opintojakson suoritus perustuu hyväksytysti tehtyihin ohjelmointitehtäviin, joita opiskelija voi tehdä ja palauttaa täysin omaan tahtiinsa. Ohjelmointitehtäviä on kolme kappaletta. • Opintojako on suoritettu, kun kaikki tehtävät on hyväksytysti palautettu opintojakson Learn-alustalle. • Opintojakso ei sisällä tenttiä.
Evaluation scale
Approved/Failed