Skip to main content

Sustainable and Evolving Marketing (5 ECTS)

Code: C-02467-LT00DE41-3011

General information


Enrollment
03.05.2024 - 17.03.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
13.01.2025 - 09.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Institution
HAMK University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 40
No reservations found for implementation C-02467-LT00DE41-3011!

Learning outcomes

Students learn to recognise the different parts and targets of sustainable business and marketing. They can study and analyse a company’s operating environment from the perspective of sustainability. Students can apply the sustainability principles and practices in planning and managing marketing. Included in module: Responsible Marketing.

Teaching methods

Opintojakso on itsenäisesti verkossa opiskeltava kokonaisuus. Oppimistehtävät, materiaalit ja aineistot rakentuvat Moodleen periodin aikana teemoittain. Tehtävien palautusaika päättyy periodin päätyttyä eli voit itse rytmittää niiden palautusten osalta opiskelua joustavasti. Tehtävät ovat yksilötehtäviä, mutta osassa tehtävissä kommentoit ja annat vertaispalautetta myös muiden opiskelijoiden tuotoksista. Opiskeluympäristönä toimii Moodle. Opintojakso koostuu teemoista, jotka opiskellaan OSSI-mallin mukaisesti: 1) Opiskele 2) Syvennä 3) Sovella 4) Ihmettele. Opintojakso on suunnattu erityisesti tradenomiopiskelijoille, mutta se on mahdollinen myös muille AMK-opiskelijoille, joilla on markkinoinnin perusosaaminen. HAMKissa on BYOD-käytäntö (oman tietokoneen käyttö opiskelussa), lisätietoja täältä: https://www.hamk.fi/opiskelijalle/palvelut-opiskelijalle/it-ohjeet-ja-opiskelun-tyokalut/kaikki-it-ohjeet/#Tietokonevaatimukset-ja-oman-tietokoneen-k%C3%A4ytt%C3%B6-opiskelussa

Location and time

Opintojakso on itsenäisesti verkossa opiskeltava kokonaisuus, kevätlukukaudella.

Learning materials and recommended literature

Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto (tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).

Alternative completion methods of implementation

-

Internship and working life connections

Teet toteutuksessa mahdollista työelämäyhteistyötä valitsemiesi oppimistehtävien osalta.

Exam dates and retake possibilities

Opintojakso sisältää kaksi Moodle-testiä. Muilta osin näytät osaamistasi ja sitä arvioidaan oppimistehtävien avulla.

International connections

Sisällöissä ja tehtävissä käsitellään myös kansainvälistä näkökulmaa. Ei tarjota vaihto-opiskelijoille

Student workload

Edellyttää sinulta itsenäistä verkko-opiskelua ja omaa aikataulusta.

Content scheduling

Oppimistehtävät jaksottuvat teemoihin. Tarkempi jaksotus esitellään Moodlessa opintojakson alkaessa. Käsiteltäviä teemoja ovat: vastuullisuus markkinoinnissa, ostokäyttäytyminen, maineenhallinta, tekoäly markkinoinnissa sekä markkinoijan säännöt ja velvoitteet. Tässä opintojaksossa ei käsitellä markkinoinnin perusteorioita, vaan sovelletaan em. teemoja markkinoinnin vastuullisuusajatteluun. Pystyt jaksottamaan tekemistäsi tehtäväpalautusten ja opiskelun osalta oman aikataulusi mukaisesti opintojakson toteutusaikataulun puitteissa.

Assessment methods and criteria

Opintojakso arvioidaan numeerisella asteikolla 5-HYL. Arviointi toteutetaan oppimistehtävien perusteella pohjautuen osaamistavoitteisiin ja arviointikriteereihin.

Evaluation scale

1-5

Go back to top of page