Skip to main content

Planning of the Thesis Work (5 ECTS)

Code: KX00BV99-3004

General information


Enrollment
02.12.2019 - 13.01.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Virtual portion
3 ECTS
RDI portion
5 ECTS
Mode of delivery
On-campus and online
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Music
Teachers
Jukka Väisänen
Annu Tuovila
Teacher in charge
Jukka Väisänen
Course
KX00BV99
No reservations found for implementation KX00BV99-3004!

Learning outcomes

The student will be able to
• identify questions and needs for development in the professional field and the working life and to
plan for their solutions
• use reliable and confined information from various sources in the development work
• apply professional skills and knowledge and use appropriate methods for the development task

Content

According to the objectives

Teaching methods

Opintojakso sisältää suurryhmäopetusta, pienryhmätyöskentelyä sekä henkilökohtaista ohjausta. Työskentelyä tukevat verkko-oppimistehtävät. Kevään tavoitteena on oppia opinnäytetyön tekemisen välineet sekä jäsentää oma työsuunnitelma. Mahdollisuus kesäopintoina opinnäytetyöhön. Opintojakson voi suorittaa kv-opiskelijavaihdosta käsin, Tarkemmasta kv-vaihdon suoritustavasta sovitaan Jukka Väisäsen ja Annu Tuovilan kanssa. Vaikka teet opintojakson opiskelijavaihdossa, tulee opintojaksolle silti ilmoittautua normaalilla prosessilla. Kv-vaihdon etätapaamiset suoritetaan skypen avulla. Jukka Väisäsen tapaamisaikavaraukset tehdään ensisijaisesti ryhmätapaamisissa ja doodle-ajanvarauskalenterin kautta, jonka linkki on työtilassa.

Location and time

Varaa keskiviikkoiltapäivät klo 13-16 opinnäytetyön tekemiseen: ryhmätyöskentelyyn ja itsenäisiin tehtäviin.

Opintojakso alkaa kahdella infokerralla 15.1. ja 29.1. klo 13-16, osallistuminen välttämätöntä:
15.1. Opinnäytetyön perusasiat (Hämeentie 135D tapahtumasali)
29.1. Opinnäytetyön niveltäminen omiin opintohin (Hämeentie 135D tapahtumasali)

22.1., 5.2., 12.2., 19.2., 29.4., 6.5.: itsenäistä työskentelyä

Kaikille yhteiset infokerrat:

15.1. Perustietoja opinnäytetyöstä (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 1)

29.1. Opinnäytetyö opintoprosessina (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 2)

Oman suuntautumisen 1. työpaja: oman opinnäytetyön suunnittelua, mukana mahdollisesti myös oman suuntautumisen opettajia.

4.3. vamuka ja solaop-ruoho: Annu (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 2)
11.3. tektuo: Jukka (klo 13-16 Hämeentie 135D, Venue 1 ARC3-50B1a,Venue 2 ARC3-50B1b)
18.3. esittäminen: Jukka (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 1)
25.3. solaop-arabia: Annu (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 2


Oman suuntautumisen 2. työpaja: opinnäytetyösi tiedonhankinta

1.4. tektuo: Jukka (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 2)
8.4. esittäminen: Jukka (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 2)
15.4. vamuka ja solaop-ruoho: Annu (klo 13-16 Hämeentie 135D, tap.sali 1)
22.4. solaop-arabia: Annu (klo 13-16 Hämeentie 135D tap.sali 2)

Lisäksi jaksoon kuuluu henkilökohtaisia tapaamisia vastuuopettajan kanssa. Niiden ajankohta sovitaan erikseen vastuuopettajasi kanssa (Annu Tuovila pääosin pedagogit, Jukka Väisänen pääosin muusikot + osin pop/jazz-pedagogit)

Learning materials and recommended literature

Tarkennetaan tammikuussa ja myöhemmin opintojakson aikana.

Internship and working life connections

Opinnäytetyö tehdään kiinteästi yhteydessä työelämätarpeisiin.

Exam dates and retake possibilities

Opintojakso sisältää oppimistehtäviä, joilla voi korvata poissaoloja. On kuitenkin erittäin tärkeää osallistua jakson kahdelle yhteiskerralle 15.1. ja 29.1. klo 13-16 sekä oman ryhmäsi pienryhmätyöskentelyyn helmi-huhtikuussa ke klo 13-16. Lähetä mahdollisista poissaoloista viesti Jukka Väisäselle ja Annu Tuovilalle. Mikäli haluat tehdä opinnäytetyön opiskelijavaihdon aikana, neuvottele opinnoista ajoissa etukäteen Jukka Väisäsen ja Annu Tuovilan kanssa.

Student workload

Varaa keskiviikkoiltapäivät klo 13-16 opinnäytetyön tekemiseen: ryhmätyöskentelyyn ja itsenäisiin tehtäviin.

Opintojakso alkaa kahdella infokerralla 15.1. ja 29.1. klo 13-16, osallistuminen välttämätöntä:
15.1. Opinnäytetyön perusasiat (Hämeentie 135D tapahtumasali)
29.1. Opinnäytetyön niveltäminen omiin opintohin (Hämeentie 135D tapahtumasali)

22.1., 5.2., 12.2., 19.2., 29.4.ja 6.5. keskiviikkoina: itsenäistä työskentelyä

26.2.-22.4. välisenä ajanjaksona keskiviikkona klo 13-16 kaksi oman suuntautumisen työpajaa, tästä saat tarkemmat aikataulut 15.1. aloituskerralla.

Lisäksi henkilökohtaista opinnäytetyön ohjausta, jonka ajankohdasta sovitaan opiskelijakohtaisesti.

Content scheduling

Varaa keskiviikkoiltapäivät klo 13-16 opinnäytetyön tekemiseen: ryhmätyöskentelyyn ja itsenäisiin tehtäviin.

Opintojakso alkaa kahdella infokerralla 15.1. ja 29.1. klo 13-16, osallistuminen välttämätöntä:
15.1. Opinnäytetyön perusasiat (Hämeentie 135D tapahtumasali)
29.1. Opinnäytetyön niveltäminen omiin opintohin (Hämeentie 135D tapahtumasali)

22.1., 5.2., 12.2., 19.2., 29.4., 6.5.: itsenäistä työskentelyä

26.2.-22.4. välisenä ajanjaksona keskiviikkona klo 13-16 kaksi oman suuntautumisen työpajaa, tästä saat tarkemmat aikataulut 15.1. aloituskerralla.

Lisäksi henkilökohtaista opinnäytetyön ohjausta, jonka ajankohdasta sovitaan opiskelijakohtaisesti.

Further information for students

Varaa keskiviikkoiltapäivät klo 13-16 opinnäytetyön tekemiseen: ryhmätyöskentelyyn ja itsenäisiin tehtäviin.

Opintojakso alkaa kahdella infokerralla 15.1. ja 29.1. klo 13-16, osallistuminen välttämätöntä:
15.1. Opinnäytetyön perusasiat (Hämeentie 135D tapahtumasali)
29.1. Opinnäytetyön niveltäminen omiin opintohin (Hämeentie 135D tapahtumasali)

22.1., 5.2., 12.2., 19.2., 29.4., 6.5.: itsenäistä työskentelyä

26.2.-22.4. välisenä ajanjaksona keskiviikkona klo 13-16 kaksi oman suuntautumisen työpajaa, tästä saat tarkemmat aikataulut 15.1. aloituskerralla.

Lisäksi henkilökohtaista opinnäytetyön ohjausta, jonka ajankohdasta sovitaan opiskelijakohtaisesti.

Assessment methods and criteria

The student will be able to
• identify questions and needs for development in the professional field and the working life and to plan for their solutions
• use reliable and confined information from various sources in the development work
• apply professional skills and knowledge and use appropriate methods for the development task

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Assessment criteria, approved/failed

See the assessment framework

Go back to top of page