Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LD00FS68-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
02.12.2024 - 09.03.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
17.03.2025 - 18.05.2025
Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- (2019-2024) Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 35
- Koulutus
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Opettajat
- Pia Väkiparta-Lehtonen
- Vastuuopettaja
- Anne Perkiö
- Ryhmät
-
LXD24S2Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
- Opintojakso
- LD00FS68
Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 18.03.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 25.03.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 01.04.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 08.04.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 15.04.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 22.04.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 29.04.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Ti 06.05.2025 klo 17:00 - 20:15 (3 t 15 min) |
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001 |
ZOOM
|
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja
Sisältö
- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
- palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.
Aika ja paikka
Lukujärjestyksen mukaan.
Oppimateriaalit
Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava
Muu kurssimateriaali
Opetusmenetelmät
Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Projektityö
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
-
Kansainvälisyys
-
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Kurssitehtävät itsenäisesti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Lähiopetus 32 h
Oppimistehtävät 61 h
Itsenäinen opiskelu 42 h
Sisällön jaksotus
-
Lisätietoja opiskelijoille
Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät
Esitietovaatimukset
Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen