Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LD00FS68-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.12.2024 - 09.03.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
17.03.2025 - 18.05.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
(2019-2024) Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pia Väkiparta-Lehtonen
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
LXD24S2
Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Opintojakso
LD00FS68

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 26 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ti 18.03.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 25.03.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 01.04.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 08.04.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 15.04.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 22.04.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 29.04.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Ti 06.05.2025 klo 17:00 - 20:15
(3 t 15 min)
Asiakaskokemuksen kehittäminen LD00FS68-3001
ZOOM
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
- palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.

Aika ja paikka

Lukujärjestyksen mukaan.

Oppimateriaalit

Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava
Muu kurssimateriaali

Opetusmenetelmät

Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Projektityö

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

-

Kansainvälisyys

-

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Kurssitehtävät itsenäisesti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Lähiopetus 32 h
Oppimistehtävät 61 h
Itsenäinen opiskelu 42 h

Sisällön jaksotus

-

Lisätietoja opiskelijoille

Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät

Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun