Integroitu markkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LX00BX52
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja myynnin aseman yrityksen kokonaisstrategiassa ja asiakaskeskeisen markkinoinnin merkityksen menestystekijänä. Hän tuntee markkinoinnin keskeisimmät käsitteet ja tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden käsitteistöä. Hän osaa analysoida yrityksen markkinointi mix-valintoja, etsiä ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia yrityksen markkinoinnin suunnittelun tueksi.
Sisältö
- Markkinoinnin kansainvälinen toimintaympäristö.
- Markkinoinnin kilpailukeinot.
- Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta.
Esitietovaatimukset
Ei mitään
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Sufficient performance:
showing just enough understanding of the subject to merit a pass grade but requiring greater effort to achieve a more satisfactory result
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Excellent performance:
not only fulfils all standard requirements but demonstrates originality and imagination
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Sufficient performance:
showing just enough understanding of the subject to merit a pass grade but requiring greater effort to achieve a more satisfactory result