Markkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LX00CG40-3019
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
02.05.2019 - 27.08.2019
Ajoitus
27.08.2019 - 13.12.2019
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 35
Koulutus
- Degree Programme in International Business and Logistics
Opettaja
- William Simcoe
Vastuuopettaja
William Simcoe
Ryhmät
-
LXC19_AHalf of LXC19 cohorts present, GROUP A
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja myynnin aseman yrityksen kokonaisstrategiassa ja asiakaskeskeisen markkinoinnin merkityksen menestystekijänä. Hän tuntee markkinoinnin keskeisimmät käsitteet ja tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden käsitteistöä. Hän osaa analysoida yrityksen markkinointi mix-valintoja, etsiä ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia yrityksen markkinoinnin suunnittelun tueksi.
Sisältö
- Markkinoinnin kansainvälinen toimintaympäristö.
- Markkinoinnin kilpailukeinot.
- Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Not applicable