Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: LX00CG40-3019

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

02.05.2019 - 27.08.2019

Ajoitus

27.08.2019 - 13.12.2019

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous

Toimipiste

Leiritie 1

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 35

Koulutus

  • Degree Programme in International Business and Logistics

Opettaja

  • William Simcoe

Vastuuopettaja

William Simcoe

Ryhmät

  • LXC19_A
    Half of LXC19 cohorts present, GROUP A

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää markkinoinnin ja myynnin aseman yrityksen kokonaisstrategiassa ja asiakaskeskeisen markkinoinnin merkityksen menestystekijänä. Hän tuntee markkinoinnin keskeisimmät käsitteet ja tunnistaa markkinoinnin eri osa-alueita ja niiden käsitteistöä. Hän osaa analysoida yrityksen markkinointi mix-valintoja, etsiä ja tuottaa tietoa sekä tehdä kehittämisehdotuksia yrityksen markkinoinnin suunnittelun tueksi.

Sisältö

- Markkinoinnin kansainvälinen toimintaympäristö.
- Markkinoinnin kilpailukeinot.
- Markkinoinnin ja myynnin suunnittelu, toteuttaminen ja seuranta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Good performance:
showing strong understanding of basic concepts and good grasp of techniques, but with certain minor problems still requiring further attention

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Not applicable