Siirry suoraan sisältöön

Palvelumuotoilu viestinnässäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: KD00DN43

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija

• tuntee palvelumuotoilun osa-alueet
• tuntee käytettävyyden ja käyttöliittymäsuunnittelun keskeiset periaatteet ja osaa soveltaa niitä suunnittelutyössään
• tuntee palvelumuotoilun suunnitteluprosessin vaiheet ja osaa valita eri vaiheisiiin sopivat menetelmät
• ymmärtää palvelukokemuksen merkityksen osana liiketoimintaa
• hallitsee asiakaskeskeisen lähestymistavan palvelujen kehittämisessä

Sisältö

• palvelumuotoilun prosessit
• palvelumuotoilumenetelmät
• palvelujen prototypointi
• asiakaskokemus

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Arviointi kohdistuu työskentelyyn opintojakson aikana, osaamiseen sen päättyessä sekä tavoitteiden saavuttamiseen. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat perustasolla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Pääosin hyvä suoritus. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen keskeisimmillä osa-alueilla ovat sangen hyvällä tasolla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen, selvästi tavanomaisesta erottuva suoritus. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat erittäin korkealla tasolla.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Arviointi kohdistuu työskentelyyn opintojakson aikana, osaamiseen sen päättyessä sekä tavoitteiden saavuttamiseen. Opiskelijan arviointikyky, itsenäinen ajattelu ja tehtävistä suoriutuminen ovat perustasolla.

Siirry alkuun