Skip to main content

Service design and productization (5 ECTS)

Code: C-02631-KUKE1-3002

General information


Enrollment
01.04.2024 - 15.12.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2025 - 30.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 ECTS
Institution
Humak University of Applied Sciences, Paikkaan sitomaton
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 50
No reservations found for implementation C-02631-KUKE1-3002!

Learning outcomes

Students - understand the basic principles and practices of service design and productization - are familiar with the concepts, phases and approaches of customer-oriented service design and productization processes - can use creative problem-solving methods in developing services and products - understand the significance of productization and service design as part of their professional competence identity and economically sustainable action.

Content

- familiarization with the concepts and basic principles of productization and service design - utilizing the methods of service design and productization - recognizing and productizing their own competencesworkplace-based project

Teaching methods

Verkkototeutus. Webinaarit, sisältäen ryhmätyöskentelyä ja yhteisiä keskusteluja. Tehtävien suorittaminen vaatii opiskelijalta itsenäistä opiskelua.

Learning materials and recommended literature

Kirjallisuus Artikkelit Blogit Videot Podcastit

Alternative completion methods of implementation

Opintojakson voi opinnollistaa tai toteuttaa projektina. Mikäli opinnollistaminen tai projektitoteutus kiinnostaa vaihtoehtona, olethan etukäteen yhteydessä opintojakson vastuulehtoriin, joka arvioi, onko vaihtoehtoinen suoritustapa mahdollinen. Vaihtoehtoisista suoritustavoista sovitaan aina erikseen ja etukäteen tapauskohtaisesti.

Internship and working life connections

Opintojakson projekti toteutetaan aidolle työelämäkumppanille. Voit toteuttaa projektin myös omaan työpaikkaasi, harjoittelupaikkaasi tai omalle yrityksellesi.

Evaluation scale

0-5

Go back to top of page