Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen palvelukokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LD00EH76-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.05.2024 - 06.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 10.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Leiritie 1
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 35
Koulutus
Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettajat
Pia Väkiparta-Lehtonen
Vastuuopettaja
Anne Perkiö
Ryhmät
LXD24K2
Liiketalouden tutkinto-ohjelma monimuoto
Opintojakso
LD00EH76

Toteutuksella on 8 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 29 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ti 22.10.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 29.10.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 05.11.2024 klo 17:30 - 20:45
(3 t 15 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 12.11.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 19.11.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 26.11.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 03.12.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
ZOOM
Ti 10.12.2024 klo 17:00 - 20:45
(3 t 45 min)
Asiakaslähtöinen palvelukokemus LD00EH76-3016
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen liiketoimintalähtöisten palveluratkaisujen kehittämisessä. Opiskelija ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen teorioita osana asiakaskokemuksen parantamista sekä osaa kuvata olemassa olevaa palvelupolkua käyttäjän näkökulmasta. Opiskelija tunnistaa kehitystarpeita ja osaa ideoida niihin ratkaisuja sekä osaa suunnitella ja kuvata asetettuja tavoitteita tukevia palveluratkaisuja

Sisältö

- kuluttajakäyttäytymisen tietoperusta
- arvojen merkitys kuluttajakäyttäytymisessä
- palvelukokemuksen kehittämisen menetelmät
- asiakaskokemus
- palveluiden merkitys yhteiskunnallisen hyvinvoinnin rakentamisessa.

Esitietovaatimukset

Markkinointi 5 op tai vastaava osaaminen

Työmuodot

Aktivoiva luento
Ryhmätyöt
Itsenäiset tehtävät
Työpajat

Aika ja paikka

Lukujärjestyksen mukaan.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Consumer behaviour : an European perspective / Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard, Margaret K. Hogg. tai vastaava
Muu kurssimateriaali

Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat

Kurssitehtävät itsenäisesti

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Projektityö

Lisätietoja opiskelijoille

Esitietovaatimus: markkinoinnin perusopintoja 5op

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

60% yksilötehtävät
40% ryhmätehtävät

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Siirry alkuun