Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen palveluliiketoiminta (5 op)

Toteutuksen tunnus: T100DR73-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.07.2020 - 31.07.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.09.2020 - 31.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Karaportti 2
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Master's Degree Programme in Industrial Management
Opettajat
James Collins
Juha Haimala
Opintojakso
T100DR73
Toteutukselle T100DR73-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää palvelujen merkityksen, ja erityisesti asikasnäkökulman palveluissa, ja miten yritys voi erottautua palveluluilla. Opiskelija oppii asiakaskeskeisyyden vaikutuksen liiketoiminnan johtamiseen, liiketoimintamalliin ja liiketoiminnan prosesseihin. Opiskelija osaa käyttää käytänteitä ja osaa käyttää tyypillisiä asiakaskokemuksen analysointi- ja kehitystyökaluja.

Sisältö

Asiakaskokemus
Kohti asiakassuutautunutta organisaatiota
Asiakaskokemuksen hallinta
Organisaation sitoututtaminen asiakaskokemuksen tuottamis

Arviointiasteikko

0-5

Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä

Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä

Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä

Opiskelijan suoritus täyttää useimmat edellä esitetyistä kriteereistä ja täyttää ne kolmessa tai useammassa hyvin tai erittäin hyvin.

Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä

Opiskelija täyttää kaikki edellä esitetyt kuusi kriteeriä ja lisäksi osoittaa vähintään kolmessa erinomaista osaamista

Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty

Suoritus täyttää vähintään kolme alla esitetystä kuudesta kriteeristä:
*opiskelija ymmärtää jakson keskeisen sisällön
*opiskelijan tuottamat kirjalliset/suulliset esitykset vahvistavat hänen ymmärtävän aineiston sisällön ja taidon valita, tulkkta ja perustella ydinviestin
*opiskelija tunnistaa liitynnät jakson keskeisten käsitteiden ja käytännön liiketoiminnan menettelyjen välillä ja osaa reflektoida, arvioida ja keskustella
*opiskelija osoittaa aloitteellisuutta, aktiivista osallistumista ja vastuuta henkilökohtaisesta ja ryhmätehtävistä
*opiskelija osaa hakea olennaista tietoa opintojakson aineiston ulkopuolelta kyseenalaistaen nykyiset menettelyt ja osoittaen lähdekriittisyyttä
*opiskelijan raportit on kirjoitettu hyvien akateemisen kirjoittamisen periaatteiden mukaan lähteitä ohjeiden mukasiesti käyttäen täsmällisellä ja sujuvalla englannin kielellä

Siirry alkuun