Digitaalinen markkinointi (1 op)
Toteutuksen tunnus: XX00FX17-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2025 - 28.07.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalous
- Toimipiste
- Leiritie 1
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 1000
- Koulutus
- Degree Programme in European Business Administration
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
- Degree Programme in International Business and Analytics
- Opettajat
- John Greene
- Vastuuopettaja
- Suvi Moll
- Ryhmät
-
LITO_VVVapaastivalittavat, liiketalous
- Opintojakso
- XX00FX17
Tavoitteet
Tämä kurssi toteutetaan englanniksi.
100 % verkossa
Kurssin lopussa opiskelija:
• Ymmärtää digitaalisen markkinoinnin keskeiset teoriat ja menetelmät.
• Työskentelee esimerkkibrändin parissa kurssitehtävien suorittamiseksi ja digitaalisen markkinoinnin menetelmien soveltamiseksi.
• Saa perustiedot verkkosivun/laskeutumissivun suunnittelusta ja toteutuskäytännöistä.
• Ymmärtää verkkosivuanalytiikan perusteet ja sen merkityksen digitaalisessa markkinoinnissa.
• Soveltaa tekoälyä digitaaliseen markkinointiin.
Sisältö
Kurssin päätavoitteena on perehdyttää opiskelijat digitaalisen markkinoinnin suunnittelun ja toteutuksen teoreettisiin ja käytännön sovelluksiin, joiden avulla voidaan luoda kuluttajia osallistavia markkinointikokemuksia.
Kurssi antaa opiskelijoille perustiedot ja -taidot digitaalisesta markkinoinnista, jotka toimivat pohjana syventävälle digitaalisen markkinoinnin kurssille.
Kurssiesite:
https://issuu.com/johngreenelecturer/docs/digital_marketing_top_course_brochure_1_ects
Esitietovaatimukset
ei esitietovaatimuksia
Työmuodot
Opetus on englanniksi.
Aika ja paikka
Opetus on englanniksi.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Tarjotaan oppimisympäristössä
Opintojaksototeutuksen valinnaiset suoritustavat
Tarjotaan oppimisympäristössä
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Tarjotaan oppimisympäristössä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tarjotaan oppimisympäristössä
Kansainväliset yhteydet
NA
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
1 OP
27 tuntia
Sisällön jaksotus
Tarjotaan oppimisympäristössä
Lisätietoja opiskelijoille
Tarjotaan oppimisympäristössä
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Tarjotaan oppimisympäristössä
Arviointiasteikko
0-5
Arviointikriteerit arvosanalle 1 tyydyttävä
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.
Arviointikriteerit arvosanalle 3 hyvä
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.
Arviointikriteerit arvosanalle 5 kiitettävä
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.
Arviointikriteerit arvosanalle hyväksytty
Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.