Digitaalinen markkinointi ja asiakkuuden hallintaLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: LZ1CAA15
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää ICT:n tarjoamia palveluja ja ratkaisuja nykyaikaisessa vuorovaikutteisessa markkinoinnissa.
Sisältö
- Asiakkuuden elinkaaren hallinta CLM
- Asiakkuuden hallinta CRM
- Digitaalisen markkinoinnin käsitteet, alustat ja ratkaisujen toimittajat
- Sosiaalinen media ja monikanavamarkkinointi, vuorovaikutteinen markkinointi
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
1-2 Opiskelija ymmärtää tarvittavat peruskäsitteet, ja hänen osoittamansa tiedot riittävät opintojakson hyväksyttävään suorittamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
3-4 Opiskelija hallitsee varsin hyvin käsitteet, mutta sisällön hallinnassa on vielä puutteita.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
5 Opiskelija hallitsee erinomaisesti sisällön ja käsitteet ja esittää omaperäisiä ratkaisuja.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija ymmärtää tarvittavat peruskäsitteet, ja hänen osoittamansa tiedot riittävät opintojakson hyväksyttävään suorittamiseen.
Lisätiedot
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0 (hylätty) – 5 (kiitettävä).