Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointi ja asiakkuuden hallintaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LZ1CAA15

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää ICT:n tarjoamia palveluja ja ratkaisuja nykyaikaisessa vuorovaikutteisessa markkinoinnissa.

Sisältö

- Asiakkuuden elinkaaren hallinta CLM
- Asiakkuuden hallinta CRM
- Digitaalisen markkinoinnin käsitteet, alustat ja ratkaisujen toimittajat
- Sosiaalinen media ja monikanavamarkkinointi, vuorovaikutteinen markkinointi

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1-2 Opiskelija ymmärtää tarvittavat peruskäsitteet, ja hänen osoittamansa tiedot riittävät opintojakson hyväksyttävään suorittamiseen.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

3-4 Opiskelija hallitsee varsin hyvin käsitteet, mutta sisällön hallinnassa on vielä puutteita.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

5 Opiskelija hallitsee erinomaisesti sisällön ja käsitteet ja esittää omaperäisiä ratkaisuja.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija ymmärtää tarvittavat peruskäsitteet, ja hänen osoittamansa tiedot riittävät opintojakson hyväksyttävään suorittamiseen.

Lisätiedot

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0 (hylätty) – 5 (kiitettävä).

Siirry alkuun