Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin seminaari, Digitaalinen markkinointiLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: L010AA10

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin rooli ja merkityksen.
Opiskelija osaa kehittää yrityksen digitaalisen markkinoinnin osa-alueita.
Opiskelija tuntee asiakkuudenhallinnan työkaluja ja menetelmiä sekä osaa suunnitella sähköiseen asiakkuudenhallintaan liittyvää markkinointia. Opiskelijan ongelmanratkaisukyky, resurssienhallintataidot sekä vuorovaikutustaidot kehittyvät.

Sisältö

- Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu
- Asiakashankinta ja digitaaliset kanavat
- Asiakaspalvelu/asiakkaan pito ja digitaaliset kanavat
- Myynnin kasvattaminen ja digitaaliset kanavat
- Verkostoituminen ja digitaaliset kanavat
- Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, tuottaminen, ostaminen ja seuranta

Esitietovaatimukset

AMK-tutkinto

Siirry alkuun