Markkinoinnin seminaari, Digitaalinen markkinointiLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: L010AA10
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin rooli ja merkityksen.
Opiskelija osaa kehittää yrityksen digitaalisen markkinoinnin osa-alueita.
Opiskelija tuntee asiakkuudenhallinnan työkaluja ja menetelmiä sekä osaa suunnitella sähköiseen asiakkuudenhallintaan liittyvää markkinointia. Opiskelijan ongelmanratkaisukyky, resurssienhallintataidot sekä vuorovaikutustaidot kehittyvät.
Sisältö
- Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu
- Asiakashankinta ja digitaaliset kanavat
- Asiakaspalvelu/asiakkaan pito ja digitaaliset kanavat
- Myynnin kasvattaminen ja digitaaliset kanavat
- Verkostoituminen ja digitaaliset kanavat
- Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, tuottaminen, ostaminen ja seuranta
Esitietovaatimukset
AMK-tutkinto