Siirry suoraan sisältöön

Marketing EnglishLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: LEBS305

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Kurssilla hankit ja syvennät ammatillisen englannin kielen taitojasi markkinoinnin alalla. Hallitset markkinoinnille tyypillistä sanastoa, terminologiaa ja viestintätilanteita. Kykenet myös hankkimaan, tulkitsemaan ja välittämään ammattialasi liittyvää tietoa englanniksi sekä suullisesti että kirjallisesti.

Sisältö

Markkinoinnin peruskäsitteitä, asiakkuudet, tuotteistaminen, imagon rakentaminen ja brändit, promootio, hinnoittelu ja jakelu.

Esitietovaatimukset

1. ja 2. vuoden pakolliset englannin kielen opintojaksot.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet hyvin, vaikka tiedoissa ja taidoissa onkin jollain alueilla vielä kehitettävää. Opiskelija osaa määritellä hyvin opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja ja pystyy tekemään perusteltua analyysiä. Opiskelijalla on valmiuksia soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden merkityksen liiketalouden alalla ja osaa analysoida omaa asiantuntijuuttaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet kiitettävästi. Opiskelija hallitsee kiitettävästi opintojakson aihepiirin käsitteet ja mallit. Opiskelija osaa analysoida sujuvasti ja perustellusti sekä esittää käytännön kehittämistoimenpiteitä. Opiskelijalla on hyvät valmiudet soveltaa oppimaansa vapaa-ajan, opiskelun ja työelämän tilanteissa. Opiskelija osaa analysoida liiketalouden alan asiantuntijuutta ja omaa asiantuntijaksi kehittymistään.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija on saavuttanut opintojakson tavoitteet välttävästi. Opiskelija tunnistaa, osaa määritellä ja käyttää opintojakson aihepiirin käsitteitä ja malleja. Opiskelija ymmärtää asiantuntijuuden kehittymisen edellytykset ja periaatteet.

Lisätiedot

Kirjallisuus ja muu materiaali
Hannukainen et al. 2004. Big Deal - The Language of International Business. Helsinki. Edita Publishing Oy.
Opettajan hankkima muu materiaali.

Opiskelijan kuormittavuus

Lähiopetus 42 h / 28 h
(Verkko-opetus 14 h)
Itsenäinen opiskelu - 24 h
Harjoitukset - 17 h

Arvoinnin perusteet
Osallistuminen lähiopetukseen 40%, esitelmä 30%, kirjallinen tehtävä 30%

Siirry alkuun