Siirry suoraan sisältöön

Yritysjohtaminen ja markkinointiLaajuus (4 op)

Opintojakson tunnus: TXXCC14

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op

Osaamistavoitteet

Markkinointi: Ymmärtää markkinoinnin peruskonseptit businekseltä businekselle (B-2-B) ja businekseltä loppuasiakkaalle (B-2-C) pääpainon ollessa B-2-B markkinoinnissa. Yritysjohtaminen: Ymmärtää johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Ymmärtää henkilökohtaisen sitoutumisen periaatteet, kommunikointi ja tiimien johtaminen. Henkilöjohtamisen arviointi ja kehityssuunnitelma. Työlainsäädännön ymmärtäminen.

Sisältö

Holistinen katsaus markkinoinnin periaatteisiin, sekä johtamisen teemoihin ja työttömyyslaindäädäntöön (työsopimukset, työaika, lomat, työturvallisuus ja erilaiset korvaukset). Aiheita käsitellään sekä suomalaisesta että kansainvälisestä näkökulmasta.

Esitietovaatimukset

Yritystalous

Siirry alkuun