Yritysjohtaminen ja markkinointiLaajuus (4 op)
Opintojakson tunnus: TXXCC14
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
Osaamistavoitteet
Markkinointi: Ymmärtää markkinoinnin peruskonseptit businekseltä businekselle (B-2-B) ja businekseltä loppuasiakkaalle (B-2-C) pääpainon ollessa B-2-B markkinoinnissa. Yritysjohtaminen: Ymmärtää johtamisen perusperiaatteet ja käsitteet. Ymmärtää henkilökohtaisen sitoutumisen periaatteet, kommunikointi ja tiimien johtaminen. Henkilöjohtamisen arviointi ja kehityssuunnitelma. Työlainsäädännön ymmärtäminen.
Sisältö
Holistinen katsaus markkinoinnin periaatteisiin, sekä johtamisen teemoihin ja työttömyyslaindäädäntöön (työsopimukset, työaika, lomat, työturvallisuus ja erilaiset korvaukset). Aiheita käsitellään sekä suomalaisesta että kansainvälisestä näkökulmasta.
Esitietovaatimukset
Yritystalous