Siirry suoraan sisältöön

Logistiikkapalveluiden tuotanto ja markkinointiLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: TA00AD55

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa asiakaslähtöisyyden logistiikkapalvelujen tuotannossa ja markkinoinnissa. Opiskelija kykenee kehittämään ja tuottamaan omalla työskentelyllä ja alihankkijoiden avulla asiakkaiden liiketoimintaa edistäviä logistiikkapalveluja sekä mittaamaan omien palveluiden laatua, laatimaan asiakastyytyväisyyskyselyjä sekä myymään ja markkinoimaan logistiikkapalveluja.

Sisältö

Asiakkaat, asiakassuhteet, palvelujen myynti ja ostaminen, palvelujen laatu, laatustandardit, -järjestelmät ja sertifiointi, palvelutasotekijät ja koetun palvelun laatuun vaikuttavat tekijät, asiakastyytyväisyys ja - tutkimukset, neuvottelutaito, sopimukset, mainonta.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

1. Opiskelija ymmärtää logistiikkapalvelujen tuotannon periaatteet ja palveluiden markkinoinnin.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

1. Opiskelija osaa soveltaa logistiikkapalvelujen tuotannon periaatteet ja palveluiden markkinoinnissa.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

1. Opiskelija osaa kehittää ja tuottaa omalla työskentelyllä ja alihankkijoiden avulla asiakkaiden liiketoimintaa edistäviä logistiikkapalveluja sekä mittaamaan omien palveluiden laatua, laatimaan asiakastyytyväisyys-kyselyjä sekä myymään ja markkinoimaan logistiikkapalveluja.

Siirry alkuun