Digitaalinen markkinointiLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: LX00AB94
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää digitaalisen markkinoinnin rooli ja merkityksen.
Opiskelija osaa kehittää yrityksen digitaalisen markkinoinnin osa-alueita.
Opiskelija tuntee asiakkuudenhallinnan työkaluja ja menetelmiä sekä osaa suunnitella sähköiseen asiakkuudenhallintaan liittyvää markkinointia. Opiskelijan ongelmanratkaisukyky, resurssienhallintataidot sekä vuorovaikutustaidot kehittyvät.
Sisältö
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu
• Asiakashankinta ja digitaaliset kanavat
• Asiakaspalvelu/asiakkaan pito ja digitaaliset kanavat
• Myynnin kasvattaminen ja digitaaliset kanavat
• Verkostoituminen ja digitaaliset kanavat
• Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu, tuottaminen, ostaminen ja seuranta