Verkkojulkaiseminen ja sähköinen kampanjaLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KD00AD36
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää sähköisen median monitahoisen luonteen. Hän ymmärtää tiimityön merkityksen verkkojulkaisun suunnittelussa ja tuotannossa sekä oman vastuunsa tiimin jäsenenä. Opintojakson suoritettuaan opiskelija tuntee verkossa toteutettavan markkinointikampanjan valmistuksen vaiheet. Hän osaa suunnitella, valmistaa, testata ja julkaista internetissä toteutettavan markkinointikampanjan.
Opiskelija osaa internetohjelmoinnin perusteet ja tuntee eri verkkoteknologioiden mahdollisuuksia ja osaa soveltaa niitä käytäntöön. Opiskelija ymmärtää verkkojulkaisuprojektin vaiheet ja osaa toimia yhteistyössä muiden kanssa osana suunnittelutiimiä.
Sisältö
- verkkomarkkinoinnin käsitteet ja mainosmuodot
- verkkomarkkinointiprosessi
- verkkomarkkinoinnin haasteet ja mahdollisuudet
- verkossa toteutettavan markkinointikampanjan valmistuksen vaiheet määrittelystä suunnitteluun, toteutukseen, testaukseen ja julkaisuun asti
- verkkoteknologiat ja niiden mahdollisuudet
- verkkojulkaisemisen työkalut
- verkkojulkaisemisen standardit ja standardinmukaisten sivujen suunnittelu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija tuntee kurssin sisällön ja kurssilla käytettävien ohjelmien perusteet sekä palauttaa harjoitustehtävät hyväksytysti. Opiskelija on osallistunut opetukseen vaaditussa laajuudessa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija on suorittanut harjoitustehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja on suorittanut harjoitustehtävät erinomaisella tavalla.
Lisätiedot
The course will be taught in Finnish