Digitaalisen markkinoinnin tuotantomenetelmätLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KM00DS83
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee digitaalisen markkinoinnin yleisimmät kanavat ja niiden erityispiirteet, sekä osaa hyödyntää sosiaalisen median työkaluja markkinoinnissa. Opiskelija ymmärtää kohdennetun mainonnan edut ja osaa hyödyntää tietoa suunnittelutyössään. Opiskelija tuntee mittaamisen ja seurannan mahdollisuudet digitaalisissa markkinointikanavissa
Sisältö
Opiskelija tuottaa opintojakson aikana digimarkkinointikampanjan, jossa tuotetaan mainoksia laajasti erilaisiin digitaalisiin mainosympäristöihin.
Esitietovaatimukset
Graafisen suunnittelun perusteiden hallinta.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua. Tehtävien suorittaminen hyvin.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Aktiivinen osallistuminen opetukseen. Kyky soveltaa opittua itsenäisesti. Tehtävien suorittaminen erinomaisesti.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Osallistuminen opetukseen. Tehtävien tekeminen. Puutteita tehtävissä.