MarkkinointiLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: KM00BL58
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää myynnin ja markkinoinnin vuorovaikutussuhteen. Opiskelija hallitsee markkinoinnin ja markkinointiviestinnän keskeiset käsitteet, osa-alueet sekä kohderyhmäajattelun. Opiskelija osaa soveltaa alan ammatillisia ja eettisiä periaatteita markkinoinnin näkökulmasta.
Sisältö
- markkinoinnin ja markkinointiviestinnän osa-alueet
- kohderyhmäajattelu
- asiakkaan tarpeen tunnistaminen
- asiakassuhteen rakentaminen ja ylläpito
- asiakasviestintä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Tyydyttävän tason lisäksi opiskelija osallistuu opetukseen aktiivisesti ja suorittaa tehtävät hyvin ja aikataulun mukaisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Hyvän tason lisäksi opiskelija osaa soveltaa oppimiaan taitoja ja suorittaa tehtävät erinomaisella tavalla.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Opiskelija osallistuu opetukseen. Opiskelija hallitsee opintojakson keskeisen sisällön ja osaa käyttää opintojaksolla tarvittavia työvälineitä. Opiskelija palauttaa tehtävät hyväksytysti.