Laatu ja asiakkuusLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: TA00AA49
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Autoliikkeiden laatujärjestelmät ja laadunvalvonnan prosessit.
Sisältö
Autoliikkeiden laatujärjestelmät ja laadunvalvonnan prosessit. Eri asiakkuudet sekä asiakkuuksien hallinta. Sisäisen asiakkuuden merkitys ja johtaminen. Ulkoisen asiakkaan kokema laatu, laatukuilut
Esitietovaatimukset
-
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Osallistuminen tunneille (75%) ja palautettu selvitystyö.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Áktiivinen osallistuminen tunneille (75%) ja palautettu selvitystyö.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Aktiivinen sallistuminen tunneille (75%) ja palautettu erinomainen selvitystyö.
Lisätiedot
-