Siirry suoraan sisältöön

Laatu ja asiakkuusLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: TA00AA49

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Autoliikkeiden laatujärjestelmät ja laadunvalvonnan prosessit.

Sisältö

Autoliikkeiden laatujärjestelmät ja laadunvalvonnan prosessit. Eri asiakkuudet sekä asiakkuuksien hallinta. Sisäisen asiakkuuden merkitys ja johtaminen. Ulkoisen asiakkaan kokema laatu, laatukuilut

Esitietovaatimukset

-

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Osallistuminen tunneille (75%) ja palautettu selvitystyö.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Áktiivinen osallistuminen tunneille (75%) ja palautettu selvitystyö.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Aktiivinen sallistuminen tunneille (75%) ja palautettu erinomainen selvitystyö.

Lisätiedot

-

Siirry alkuun