MarkkinointimateriaalitLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: LX00AA88
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa arvioida erilaisten markkinointimateriaalien sopivuutta markkinointiviestinnän strategiaan ja tavoitteisiin.
• tuntee eri yhteistyökumppanien palveluvalikoimia
• ymmärtää eri toimijoiden roolit markkinointimateriaalien suunnittelussa, tuotannossa ja jakelussa.
• osaa itse suunnitella ja toteuttaa luonnosvaiheeseen sellaista markkinointimateriaalia, joka tukee markkinointiviestinnälle asetettuja toiminnallisia ja laadullisia tavoitteita.
• tuntee tuotantomenetelmien ja materiaalivalintojen perusteita
• osaa arvioida materiaalien kustannuksia.
Sisältö
• markkinoinnin konseptointi ja yritysilmeen johtaminen
• tutustuminen erilaisiin markkinointimateriaaleihin
• markkinointimateriaalien arviointi
• materiaalin ja tuotannon suunnittelun perusteet
• yhteistyökumppaneiden roolit ja yhteistyön pelisäännöt
• tutustuminen markkinointimateriaalien suunnittelussa ja tuotannossa käytettäviin yhteistyökumppaneihin ja niiden palveluvalikoimiin
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin perusteet