Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointimateriaalitLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: LX00AA88

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
• osaa arvioida erilaisten markkinointimateriaalien sopivuutta markkinointiviestinnän strategiaan ja tavoitteisiin.
• tuntee eri yhteistyökumppanien palveluvalikoimia
• ymmärtää eri toimijoiden roolit markkinointimateriaalien suunnittelussa, tuotannossa ja jakelussa.
• osaa itse suunnitella ja toteuttaa luonnosvaiheeseen sellaista markkinointimateriaalia, joka tukee markkinointiviestinnälle asetettuja toiminnallisia ja laadullisia tavoitteita.
• tuntee tuotantomenetelmien ja materiaalivalintojen perusteita
• osaa arvioida materiaalien kustannuksia.

Sisältö

• markkinoinnin konseptointi ja yritysilmeen johtaminen
• tutustuminen erilaisiin markkinointimateriaaleihin
• markkinointimateriaalien arviointi
• materiaalin ja tuotannon suunnittelun perusteet
• yhteistyökumppaneiden roolit ja yhteistyön pelisäännöt
• tutustuminen markkinointimateriaalien suunnittelussa ja tuotannossa käytettäviin yhteistyökumppaneihin ja niiden palveluvalikoimiin

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin perusteet

Siirry alkuun