Siirry suoraan sisältöön

Marketing ManagementLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: LEBS304

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelijan ryhmätyötaidot kehittyvät, hän oppii ratkaisemaan yrityksen tuotantoon ja kannattavuuteen liittyviä ongelmia sekä ajattelemaan kriittisesti ottaen huomioon yrityksen kilpailuympäristössä tapahtuvat muutokset.
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin johtamisen merkityksen osana liiketoimintakokonaisuutta. Opiskelija osaa analysoida markkinointistrategisista päätöksistä aiheutuvia muutoksia ja niiden vaikutuksia. Opiskelija osaa raportoida ja perustella kirjallisesti sekä suullisesti tekemänsä ratkaisut ja suunnitelmat

Sisältö

• tuotanto, kysyntä ja kannattavuus
• kilpailu ja markkinatilanne
• markkina-analyysit
• markkinoinnin johtaminen
• markkinoinnin suunnittelu

Esitietovaatimukset

Markkinoinnin, logistiikan ja rahoituksen perusteet

Siirry alkuun