Marketing ManagementLaajuus (3 op)
Opintojakson tunnus: LEBS304
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
Osaamistavoitteet
Opiskelijan ryhmätyötaidot kehittyvät, hän oppii ratkaisemaan yrityksen tuotantoon ja kannattavuuteen liittyviä ongelmia sekä ajattelemaan kriittisesti ottaen huomioon yrityksen kilpailuympäristössä tapahtuvat muutokset.
Opiskelija ymmärtää markkinoinnin johtamisen merkityksen osana liiketoimintakokonaisuutta. Opiskelija osaa analysoida markkinointistrategisista päätöksistä aiheutuvia muutoksia ja niiden vaikutuksia. Opiskelija osaa raportoida ja perustella kirjallisesti sekä suullisesti tekemänsä ratkaisut ja suunnitelmat
Sisältö
• tuotanto, kysyntä ja kannattavuus
• kilpailu ja markkinatilanne
• markkina-analyysit
• markkinoinnin johtaminen
• markkinoinnin suunnittelu
Esitietovaatimukset
Markkinoinnin, logistiikan ja rahoituksen perusteet